Csoportos konduktív nevelési gyakorlat 2.

Miből áll?gyakorlat
Kreditérték1 kredit
Oktató intézetKonduktív Pedagógiai Intézet
Hivatalos honlap
Számonkérés típusa év közbenBeadandó
Vizsga típusaÍrásbeli
Félévek száma1
Szubjektív nehézségi szintNehezen elsajátítható

Általános leírás a tárgyról

  • Oktató: Horváthné Kállay Zsófia
  • Az első félévhez hasonlóan, ezt a tárgyat a hallgatók a gyakorlóterületeken teljesítik. Ennek a kurzusnak a keretein belül a hallgatók azon a gyakorlóterületen, amelyre be vannak osztva a második félévre, különböző csoportokba mennek megfigyelni a gyerekeket különböző szempontok alapján. Ilyen szempontok lehetnek például a diszfunkciók, a tünetek vagy az interakciók megfigyelése. Ezekből a megfigyelésekből kell elkészíteni egy 1 vagy maximum 2 oldalas beadandót a meghatározott határidőre. Ezek a dolgozatok kijavítva bekerülnek év végén a hallgatók portfóliójába.
  • Ez a tárgy is az egyik leghasznosabb órák közé tartozik, rengeteget lehet tanulni és tapasztalni belőle. Minden alkalommal a megfigyelt foglalkozások után a hallgatók az oktatóval átbeszélik a látottakat, ez-, és a jegyzet alapján nagyon egyszerűen el lehet készíteni a beadandó dolgozatot. Érdemes az óra napján, vagy az azt követő napok valamelyikében elkészíteni, mert akkor még friss az élmény, és könnyebb úgy dolgozni.
  • A szaknyelv használata és a precízség nagyon fontos

Évközi számonkérések, vizsga

Az év végi jegyet az év közben írt, megfigyelésekből megírt beadandók összesített
eredményei adják ki.

Tankönyvek, jegyzetek

Kötelező irodalom és ajánlott jegyzetek

Könyv/jegyzet címeSzerzőElérhetőség
A konduktív pedagógiai rendszerDr. Hári MáriaNemzetközi Pető Intézet

Személyes tapasztalatok, jótanácsok

Amennyiben van személyes tapasztalatod a tantárggyal, vizsgákkal kapcsolatban, szólj hozzá az oldalhoz alább! Ha nem értesz vagy hiányolsz valamit a tárggyal kapcsolatban, írj közvetlen nekünk, vagy írd le ide kommentben!